Jak skutecznie promować firmę w internecie?

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony oraz wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Ażeby natomiast dana strona internetowa miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być bardzo dobrze zoptymalizowana pod względem SEO i spełniać wszystkie podstawowe wymagania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi należy się liczyć, o ile woli się dobrze wypozycjonować swoją witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się 1-szy raz w lutym 2011 roku i od tego czasu para się analizą treści strony w stosunku do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają niewiele wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony albo nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei para się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat analizuje linki strony. O ile strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, jeżeli już nawet całkiem inaczej i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów lub korzystają z Systemu Zamiany Linków, wtedy ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka para się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w relacji do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi zaimplementować dokładnie taki sam do niego wynik. Pierwszy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, o ile chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi zaimplementować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął też bezpośrednio na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm koncentruje się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i dobrze na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które pragniemy pozycjonować świetnie muszą być głównie zrobione w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Źródło informacji: http://konektia.pl/forum/member.php?action=profile&uid=138415. Skuteczne pozycjonowanie słów kluczowych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz