Kalendarze jako element reklamy

Czy kalendarz to znakomita promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest na prawdę istotna dla firm, bowiem dzięki niej potencjalni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. Jeżeli już dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych decyzji i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów wykorzystywanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz zdecydowanie najlepszy dla firm
Małe i duże przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim formacie łatwo umieścić nie tylko logo, niemniej jednak pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Bardzo dobrze zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, najbardziej istotne święta i imieniny, a też niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej formie, jako że odbiorcy stykają się z nią całe 356 dni w roku, w niektórych przypadkach może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. Jeżeli producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie albo agresywna reklamę, może się ona zwyczajnie znudzić bądź zacząć denerwować. Znacznie lepiej, ażeby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy niemal wszystkich typów. W dużej liczbie przypadków przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej wyłącznie w sytuacji dużych marek albo wtedy, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję niekomercyjną. W ogromnej liczbie przypadków również kalendarze są wysyłane do stałych klientów lub rozdawane w siedzibie firmy.
Polecamy: http://www.whiteart.pl/kalendarze-trojdzielne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz